ROOFTOPTRAVEL B2B

Producten uit ons assortiment aanbieden aan uw klanten?

Wij leveren aan diverse partners actief in automotive en ombouwing.

Graag een evenement, showcase, teambuilding of een klantenactie organiseren?

Contacteer ons voor de mogelijkheden, wij beschikken over een ruime vloot verhuurmateriaal.

MIG MOTORS – UNLOCK ADVENTURE 2024

Roadtripper ID Buzz roadshow in 3 vestigingen van Mig Motors (Volkswagen – VW Commercial Vehicles – Audi – Seat – Cupra – Skoda), regio Gent en Meetjesland.

In de Experience Corner kon gedurende 3 weken de ID. Buzz Roadtripper getest worden. Alsof de nieuwe 100% elektrische Volkswagen ID. Buzz nog niet opvallend genoeg was, maakte deze unieke Roadtripper-versie een echt statement. Met de EGOE Nestbox werd de achterzijde getransformeerd tot een comfortabele slaapruimte. Met een live kookdemonstraties op zaterdag kon het kamperen met deze ID Buzz ten volle beleefd worden.

De campagne werd gekoppeld aan een winactie (roadtrip met de ID Buzz Roadtripper). De winnaars trokken voor een ontspannend weekend richting de Franse Champagnestreek om te genieten van prachtige kampeerspots tussen de druivenranken.

VOLVO CAR BELUX – EX40 TRAINING 2024

Nieuwe evoluties in het reizen met de wagen vragen om een grondige test en training. Volvo Car Belux deed beroep op Rooftoptravel om de gloednieuwe EX40 (elektrificatie van de populaire XC40) te voorzien van Thule producten. De kwaliteit van Zweedse ontwikkeling in automobiel en outdoorproducten werd zo samengebracht.

De wagen werd voorzien van de Thule Approach M daktent, een ruime softcover daktent, geschikt voor 2 personen. De beschikbare laadruimte werd vergroot met de Thule Arcos L, een gestroomlijnde trekhaakkoffer die geen impact heeft op het rijbereik door zijn positie achteraan de wagen. Een ideale oplossing voor elektrische wagens.

Volvo EX40 daktent trekhaakkoffer elektrisch rijden kamperen

VOLVO CAR BELUX – MIDSUMMER 2022

In het kader van de samenwerking tussen Volvo en Onze Natuur werd een unieke nature getaway georganiseerd in de Hoge Venen.

De belangrijkste doelstelling van Volvo met deze belevenis was het versterken van de merkverbinding en het vergroten van de bekendheid in het aanbod voor gezinnen. Hierbij toonden ze het Zweeds erfgoed onder de vorm van het midzomer momentum en benadrukten ze de veelzijdigheid van de volledig elektrische Volvo C40.

Rooftoptravel stond in voor input naar omkadering en aanpak alsook het faciliteren van 5 verschillende modellen daktenten op de beschikbare C40 wagens. De montages werden uitgevoerd op de hoofdzetel van Volvo Car Belux te Brussel.

De deelnemers maakten kennis met het elektrisch rijden en laden, het kamperen met een daktent en de prachtige setting op de Hoge Venen voorzien van aangepaste activiteiten.

ŠKODA – SEPPE SMITS GONE WILD 2021

Wegens een lange revalidatie ten gevolge van een blessure en knie-operatie beleefde Seppe Smits een heel apart winterseizoen. Deze periode in combinatie met Covid-19 gaf hem de mogelijkheid om op een nieuwe manier te reizen door België.

De campagne resulteerde in een wedstrijd om dezelfde uitrusting te winnen samen met een Thule daktent. Rooftoptravel ondersteunde Seppe Smits op zijn spontane en avontuurlijke trips, dicht bij huis. Het kamperen werd afgewisseld met diverse outdooractiviteiten in België (peddelsurfen, packcraft, wielrennen, e-steppen). Op hun beurt zetten de micro-adventures de schoonheid en diversiteit van ons land in de verf.